تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۲۹۶۰۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل دادگستری خوزستان:
انتخابات تجلی حضور مردم در حماسه مشارکت است  
 

 مدیرکل دادگستری خوزستان ضمن دعوت مردم استان به شرکت در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات گفت: انتخابات تجلی حضور مردم در حماسه مشارکت است.

 علی دهقانی روز جمعه پس ازانداختن رای خود در صندوق در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز بیان کرد: مشارکت گسترده در انتخابات تاثیر به سزایی بر خدمت گذاری بیشتر به مردم و اعتلای نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی به مردم خوزستان که هم پای دیگر مردم کشور درساعات آغازین پای صندوق‌های رای حاضر شدند خداقوت گفت و ابراز امیدواری کرد: مردم با مشارکت گسترده به تکلیف و وظیفه خود برای توسعه ایران اسلامی عمل کنند.

صادق آهنگران مداح اهل بیت نیز گفت: مردم خوزستان همیشه در مبارزات و مایوس کردن دشمن پیشتاز بوده‌اند.

وی با بیان اینکه همه شاهد شجاعت مردم خوزستان هستند اظهارکرد: امروز نیز یکی از روزهایی است که مردم حماسه می‌آفرینند و مانند همیشه دشمن را مایوس می‌کنند.

آهنگران یاد شهدای خدمت را گرامیداشت و گفت: زمانی مردم با آرپیچی از ایران دفاع می‌کردند، اکنون نیز هر رای یک آرپیچی به سمت دشمن است که موجب خوشنودی رهبر و عزت آفرینی کشور می‌شود.

  در پی شهادت آیت الله رئیسی در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه امسال با تصمیم هیات دولت هشتم تیرماه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تعیین شد.

این دوره از انتخابات به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور صبح روز ۱۵ تیرماه آغاز شد.

در این دوره از انتخابات مسعود پزشکیان و سعید جلیلی۲ نامزد ریاست جمهوری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار